onsdag den 17. juli 2013

Livets små glæder...

... som fx. nyt tøj!

På lørdag skal jeg til 30 års fødselsdag hos en veninde! Jeg har haft ( og har stadig!) kæmpe tøjkrise! Hvad S*tan skal jeg tage på!

I dag faldt jeg over denne fine t-shirt som er SÅ meget lige mig! ( jeg er sådan en ubestemmelig type, som elsker lidt af hvert, og blander en masse stilarter sammen!)

Jeg elsker den allerede <3 Jeg har længe ledt efter en t-shirt med print, men ikke kunne finde nogle hvor jeg synes motivet passede til mig - denne talte til mig med det samme!


Det er sjovt som sådan en lille ting bare kan gøre dagen SÅ meget bedre! Altså dagen var allerede god, men det satte lige lidt ekstra på plads i min hjerne at finde starten af påklædningen til på lørdag!  Så skal jeg bare igang med at rode tøjskabet igennem og finde ud af hvad jeg mere skal have på!... nok også nogle smykker eller andet tilbehør... ! Bum bum!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar