mandag den 15. juli 2013

Det der løb.....

... jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor det nogle gange skal være så svært at få sparket sig selv i røven og komme ud og løbe! Altså jeg nyder det jo imens jeg løber, og bagefter føler man sig bare så skide sej og sund jo - det er jo rent win win!


Jeg bruger programmet C25K - og det fungere SÅ godt! Jeg har hentet det som en app, og det at jeg kan se hvor langt jeg er nået - det er Så fedt! Programmet vare 9 uger, og for mig har det passet godt med hvad benene har kunne klare! Jeg husker stadig da jeg sukkede over at skulle løbe 8 minutter uden pause - for blot et par uger siden! Nu løber jeg "nemt" 25 minutter uden pause!

Dagens løbetur er Uge 7 - Dag 1: Programmet siger 25 minutters løb. Jeg snuppede i stedet 37 min. og 23 sekunders løb - og løb en 5 km! Wohoo jeg følte mig sej! Det er nu rekord af min 5 km tid, og et skridt i den rigtige retning mod mit mål der hedder  5 km under 35 minutter ! HEP!

Dagens mad:

Morgen: Hindbærskyr med hakkede mandler, 1 æg
Frokost: Hakkebøf + grønt
Mellem: Mørk chokolade 80 %
Aftensmad: 2 små stykker tærte. Nem aftensmad - købebund, med fyld af porre, majs, skinke, og bacon - Derudover en masse lavet af madfløde, æg, hytteost, salt og peber - toppet med lidt cheddar... MUMS!  Næppe slankende, men den slags skal der også være plads til i det travle familie liv!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar