torsdag den 18. november 2010

Mine mirakler...



... Det er sjovt som livet "pludseligt" kan ændre sig!
Da jeg som 21-årig måtte indse at jeg nu hørte til "gruppen" af forældre der har mistet et barn, havde jeg aldrig troet at livet ville komme tilbage i så stor stil... og så x3!!!

Jeg havde aldrig troet at jeg efter at have født og begravet min lille døde baby, ville komme ud på den anden side som et "helt" menneske. Og nu sidder jeg alligevel her - snart 6 år efter, og føler mig som et komplet, helt og lykkeligt menneske! Gabriel gav os så meget kærlighed - selvom vi måtte sige farvel til ham.

Nu har jeg fået lov til at opleve at være "rigtig" mor! Med alt hvad det indebære af glæde og bekymringer. Det er fantastisk! Intet i livet kan være bedre end det... det må være det største EVER! .... 

... og mens jeg skriver dette går mine tanker med det samme til de søde piger, som jeg ved kæmper om at få drømmen om en baby opfyldt. Nogle af dem kæmpede jeg side om side med for nogle år siden. Nogle af dem har fået deres baby, andre har opgivet drømmen og nogle kæmper endnu. Det er sgu unfair at nogle mennesker skal igennem en kamp så lang, for at få et ønske så inderligt opfyldt! Jeg ved hvor hårdt og FRUSTERENDE det er at være i behandling, og ikke vide OM det nogensinde lykkes!

Jeg håber så inderligt at alle "mine" tøser derude får deres babydrømme opfyldt.. De fortjener det alle helt ubeskriveligt meget...!

Men altså her skulle så være en lille intro til mine små mirakler.

1. Mirakel: Vores SMUKKE Gabriel, som vi desværre måtte sige farvel til. Selvom vi aldrig lærte ham at kende, lærte han os SÅ meget om kærlighed. Med det samme jeg sad med ham i mine arme ELSKEDE jeg ham, og havde det været muligt, så havde jeg byttet mit liv for at han kunne blive her på jorden... Men nu har jeg accepteret at han er et bedre sted!


2. Mirakel: Efter 2 år i behandling blev jeg ENDELIG gravid. Og vi kunne i oktober 2007 byde vores ELSKEDE søn Samuel velkommen til verdenen! Samuel er min solstråle - han får mig til at smile HVER dag - flere gange om dagen...! Han er den skønneste, smukkeste, sjove, kærlige og mest fantastiske dreng man kan tænke sig!



Mirakel 3 og 4: Vores små lækre Tvillinger Lea og Elias, som kom ud til os 12. september 2010. Lidt for tidligt, men de klare det SÅ fint!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar