torsdag den 18. november 2010

SMIL nu for SATAN..... !

Samuel ELSKER når vi sætter musik på i stuen, og ALLE render hoppende og dansende rundt!




Lea musen prøver også at danse med...<3




Elias synes det var KEEEDELIGT...!


Ej faktisk så synes ELias også det var spændende og ret hyggeligt at pjatte rundt i stuen! 

Jeg ELSKER det næsten ligeså meget som Samuel, jeg synes det er så fedt at glemme alle de "voksne" ting, pjatte rundt, grine, og ikke mindst NYDE at se knægten have det så sjovt! Men altså jo... Jeg er jo også den mor der med glæde prøver alle tingene på legepladsen sammen med ungerne - på en god dag That Is!

Der er også dage hvor jeg er for TRÆT! Og fortryder at vi normalt gerne må pjatte med at hoppe i sofaen, eller endnu bedre - hoppe fra bordet og ned i sofaen! Plaske med vandet (så mor er GENNEMBLØDT) når han er i bad!

Dage hvor jeg fortryder at Samuel normalt gerne må deltage i madlavningen - slå æg ud fx....! Dage hvor overskudet bare er lidt småt...
Men disse dage prøver jeg at klare min hjerne lidt - tænke positivt, og bruge de positive tanker til at have det sjovt,og nyde det fantastiske liv vi har!

For faktisk ELSKER jeg jo fx. at have Samuel med i køkkenet! Selvom det betyder en masse oprydning bagefter, og muligvis æggeskaller i maden, så er det bare så fantastisk hyggeligt at se hvor meget han vokser med opgaverne, og ikke mindst HANS glæde over at få lov til at slå de forbandede æg ud! Altså knægten elsker det jo - så klare jeg jo nok at tørre et æg eller 2 op....!

Det er næsten det samme med de 2 små! Jeg får UTROLIGT mange kommentare om hvor hårdt det må være... Hvor træt jeg må være.... Hårdt, Nej ikke endnu... Træt - jo selvfølgelig er jeg træt. Men altså træt på den GODE måde - hvor man kan trække på smilebåndet af at det er moderen der falder i søvn ved aftenputningen, fremfor den store dreng! Træt fordi jeg bare ikke får så meget søvn. MEN de dejlige unger, og den ( for det meste :P) søde mand, giver mig så meget overskud, at jeg faktisk ofte føler at jeg svære rundt på en lille sky,og kan klare ALT....!!!

I hvert fald vil min blog også komme til at handle noget om en positiv tilgang til tingene...! Jeg SKAL være positiv - det gør livet så meget sjovere! Og selvom det kan lyde brugt, så vil jeg faktisk mene at det er rigtigt når folk siger " Smil til verden, så smiler den til dig" -tingene køre virkelig meget nemmere hvis man klare det med et smil....!

Så alle i søde mennesker derude, som jeg holder så meget af... SMIL nu for SATAN!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar