onsdag den 17. november 2010

Velkommen til mig... :o)

Jeg sad og googlede efter stof med kirsebær tryk, og pludselig falder jeg over den SKØNNESTE blog!!! http://ulla-lullaby.blogspot.com/2010/11/500-faste-lsere-det-kalder-pa-en.html

Og med et helt vildt giveaway! Altså det var jeg jo simpelthen NØDT til at deltage i... og jeg har jo længe overvejet om ikke jeg skulle have mig en lille blog, hvor jeg kunne samle alle mine filurligheder...

Såååå nu 3 timer efter sidder jeg her og skifter farver, uploader billeder, og synes det er helt fantastisk!

Ak ak... den kære hr. mand sidder ved siden af og ryster lidt på hovedet af sin tossede kone... DOG trækker han lidt på smilebåndet, og har da også tilmeldt sig som min første faste læser herinde... Han er nu faktisk en ret sød mand!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar