mandag den 29. november 2010

Om at vælge den nemme udvej...

.... Ja altså, som mor til 3 børn, 2 af dem MEGET små! Så er det altså okay nogle gange at gøre det så nemt som muligt for en selv!

Og altså nemme løsninger er lige noget for mig!!! Jeg elsker nem mad fra fryseren m.m. !
 Nu har jeg måtte erkende at  - i hvert fald lige pt, når vores netto er lukket, er det at handle helt uoverskueligt! Jeg synes jeg LÆSSER barnevognen, og alligevel kan jeg ikke have både bleer, mme, toiletpapir OG mad til os andre!

Derfor har jeg i dag lagt en KÆMPE bestilling ind på superbedst's netshop! Så i morgen får jeg et kæmpe læs leveret med kartofler, mælk, mel, havregyn, og en masse andre TUNGE ting!  Det er lidt dyre end vores "netto" priser, meeeen mon ikke man også spare lidt ved ikke at "komme til" at købe en masse implus ting!

Jeg har handlet her: http://www.superbest.dk/aktuelt Det koster 49 kr. i udbringning, og har man bestilt inden kl. 24, levere de dagen efter mellem 16-21!....  Det er som sagt første gang, MEN jeg tror godt jeg kunne blive afhængig af det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar