torsdag den 25. november 2010

"Naaaaaiiiii SE der er sne i min have...

 

..... SÅ er det JUL!!"

Ja,sådan sagde Samuel i morges da han lurede at der var kommet sne mens han sov! Skønne skønne unge!

Vi tog kælken i børnehave, og gik hele vejen og sang sangen fra Bamses Julerejse.. "Vi er på vej til dig Julemand...!"

Han blev hentet kl. 12, og vi stor hyggede med sneen på vejen hjem :o)




Dog er jeg glad for at min søde knægt ikke kender så mange grimme ord, for moderen har åbenbart svært ved at sige, skal du have ælling med op i kælken! Da jeg skulle sige ælling, kom der pludselig kælling ud af min mund! Nøøøj jeg kunne have bidt tungen af mig selv... Nette-sprogspasser.dk! Samuel opfattede det heldigvis ikke,så han mobber da ikke sin mor med det!

Da jeg skulle skrive overskriften fik jeg skrevet "Sne i min MAVE - istedet for have!" Så jeg er altså også skrivespasser! Men faktisk er det ikke helt forkert... Samuel synes sne smager SÅ godt, og det hjalp ikke at moderen pænt prøvede at fortælle at man ikke må spise sne - for der kan altså være tis på det! ( Så fandt han da bare et nyt sted med sne - der ikke var tis på!)

Og prinsesse GULDLOK...!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar