torsdag den 25. juli 2013



^^ Eller jeg arbejder i hvert fald på det!

Det er simpelthen svært for mig at finde "mig selv" - ikke hvem andre tror/ønsker/forventer jeg er, ikke hvem jeg selv forestiller mig at jeg er - men at finde den MIG, som er derinde et sted, og som er GOD NOK!

Hun er der ikke helt endnu, men det går bestemt den rigtige vej, og jeg tror det lykkes engang - om nogle år måske!!!!!

I takt med at jeg taber mig sker der i hvert fald en masse på dette punkt - når jeg engang ikke længere er den "stille, tykke, generte pige" hvem er jeg så ? Jeg kender ikke mig selv som "løbedullen" og kan nogle dage føle at jeg "snyder" ved at tage løbetøj på og lunte en tur  " hey, hvem tror du at du snyder, de ved da godt at det der slet ikke er dig..." ... Men måske er det alligevel mig ? For hvem er det ellers der løber med mine ben ? bum bum...

I hvert fald:

Jeg ELSKER min familie - både den i Køge og den i jydelandet!
Jeg ELSKER mine venner
Jeg ELSKER mit liv
Jeg ELSKER mig selv - bare en lille smule :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar