mandag den 29. juli 2013

Dagens motion:

Jeg har løbet... 8 km... bum bum...! Det tog så også 1 time... men hey, det betyder jo så også at jeg har løbet en fucking TIME - uden pause 

Udover løb har jeg lavet lidt styrke:

Før løb: 
3 x 20 mavebøøjninger
3 x 10 benløft
3 x 20 rygstrækninger
3 x 30 sek planke

Efter løb:
3 x 20 mavebøøjninger
3 x 10 benløft
3 x 20 rygstrækninger
3 x 30 sek planke

3 x 12 squat med 10 kg vægt - samlet
3 x 12 lunges ( skiftende ben)
3 x 5 armbøjninger
2 x 12 florpress, med 2 x 10 kg vægt
1 x 8 florpress med 2 x 10 kg vægt

^^^
Jonas siger at jeg er tosset, men jeg havde sådan lyst til at løbe.. det var en dejlig tur, i et behageligt tempo ( hvor man kan trække vejret, smile og nyde turen, modsat sidste gang hvor jeg var tær ved at kaste op da jeg nåede de 5 km ) Pludselig virker de 10 km ikke helt uopnåeligt... wow hvor vildt er det lige hvis jeg en dag løber 10 km ? 

Maden har været så som så.. har bagt rugbrød, og sådan et lunt rugbrød med ost smager altså skræmmende godt kan jeg godt afsløre 

1 kommentar:

  1. Hvor er du sej! Flot løbet :-) Det er så fedt, når motivationen til "lige at prøve om man kan" slår til - og man så faktisk kan!! Er sikker på, at du sagtens kan løbe de 10 km snart.

    SvarSlet