fredag den 22. juni 2012

Stor dreng, og stadig mors lille baby




Min lille baby - er pludselig blevet sådan en stor dreng! Jeg har svært ved at forstå det! Han er så sød, kærlig, følsom og opmærksom!

Han er virkelig - ikke kun et dejligt barn - men også et dejligt menneske! Jeg er simpelthen stolt over at have en søn med så dejlig personlighed.

Se ringen på hans finger - han ELSKER den! Synes den er smuk, og har den meget meget ofte på! Det sammen med hans lyserøde balletskørt! På samme tid er han dog dreng med stort D, der leger "drenge"lege.

Som enhver anden mor  - håber jeg så inderligt at livet vil tage godt imod ham!

1 kommentar:

  1. Jeg kigger ofte på min snart 5-årige søn og kan ikke forstå, at han er blevet så stor! Alligevel kan jeg sagtens se min lille dreng i ham stadigvæk. :) Kærligheden er uendelig.

    Kh. Pernille, mor til to.

    SvarSlet