mandag den 26. december 2011

Min første vest

Jeg er blevet ret forelsket i de virkelig flotte veste der bliver lavet rundt omkring - OG så har jeg jo faktisk sådan en datter, som nemt bliver lidt kold - så til hende er sådan en vest jo perfekt!

Dette er første forsøg på at finde et mønster der passer - jeg tror desværre den bliver for lang, MEN det er altså svært både at sy til 4 årige og til 1 årige... Det til de 1 årige skal altid være mindre end jeg tror, og den 4årige skal altid have større tøj end jeg lige regner med.. Nå pyt. :D

Vi må prøve vesten i morgen, og så se hvordan den sidder



Stoffet er forresten en af de fantastiske stof"rester" jeg købte fra http://www.rikkitikkishop.dk Jeg håber de begynder at sælge det igen - for jeg elsker de forskellige prints, og kvaliteten er virkelig god!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar