torsdag den 18. november 2010

En DEJLIG dag...!

Har haft besøg af min søde MOAR! Nøøøj det har været helt fantastisk! Min mor et af de vigtigste mennesker i mit liv, og jeg ser hende alt alt for sjældent!
Men vi havde nogle dejlige timer, og hun fik hygget med alle ungerne!

Hun har - på bestilling fra mig - strikket nissehue til Samuel og Elias,og er igang med en til Lea! De er så fine, og dejligt varme! Samuel er vild med den,og ville have den på i seng, så han ender nok med at rende i nissehue resten af året


Derudover har jeg en helt fantastisk SKØN veninde, med en ret sød Bedste, der har strikket huer til de små! Det bliver jeg sgu rørt over! Jeg ELSKER hjemmelavede ting - der er simpelthen SÅ meget sjæl i det!

TAK Bedste!


Det er aldrig lykkes mig at lære hverken at hækle eller strikke, og havde egentligt lidt opgivet det.. Meeeen nu er jeg fristet igen! Må lære at hækle blomster, bamser, og uh ja! Såååå hvem kan lære mig det ? :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar